|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

هدفگذاری انسداد هشت هزارو۵۰۰ حلقه چاه غیرمجاز آب در البرز

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز با بیان اینکه اکنون هشت هزارو۵۰۰ حلقه چاه غیر مجازآب در این استان وجود دارد، اعلام کرد: انسداد این چاهها طی یک برنامه منسجم هدفگذاری شده است.

  عمومی
  1403/06/03

بازدید تیم تحقیقاتی طرح تحلیل گرداران آب دشت هشتگرد با حضور تیمی مشترک از شرکت آب منطقه‌ای البرز، دانشگاه تربیت مدرس و چندی از کارشناسان حوزه آب و علوم اجتماعی انجام شد.

بازدید تیم تحقیقاتی طرح تحلیل گرداران آب دشت هشتگرد با حضور تیمی مشترک از شرکت آب منطقه‌ای البرز، دانشگاه تربیت مدرس و چندی از کارشناسان حوزه آب و علوم اجتماعی انجام شد. این بازدید با هدف مسئله‌شناسی آب از دیدگاه ذینفعان و ذی‌مدخلان و بررسی و تحلیل گرداران آب منطقه صورت گرفت.

  عمومی
  1403/05/31

سند اراضی رودخانه شور در اشتهارد به نام دولت ثبت شد

مدیرامور منابع آب شهرستان اشتهارد استان البرز اعلام کرد: سند ثبتی اراضی بستر رودخانه شور در حوزه جغرافیایی این شهرستان به نام وزارت نیرو به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران ثبت شد.

  عمومی
  1403/05/30

اضافه برداشت ۸۰ میلیون متر مکعبی آب از آبخوان های البرز

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرزبا بیان اینکه فشار مضاعفی روی سفره های آب زیر زمینی این استان وجود دارد، اعلام کرد: حجم برداشت اضافه بر ظرفیت این آبخوانها سالانه ۸۰ میلیون متر مکعب برآورد شده است.

  عمومی
  1403/05/29

جلسه‌ با محوریت بررسی کاربردهای فناوری هوش مصنوعی دوقلوی دیجیتال و متاورس در صنعت آب توسط کمیته راهبری تحقیقات و فناوری شرکت آب منطقه‌ای البرز در محل دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد

در تاریخ یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳، جلسه‌ای با محوریت بررسی کاربردهای فناوری هوش مصنوعی دوقلوی دیجیتال و متاورس در صنعت آب توسط کمیته راهبری تحقیقات و فناوری شرکت آب منطقه‌ای البرز در محل دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد

  عمومی
  1403/05/29

پیش بینی بارش باران / گردشگران از رودخانه های البرز فاصله بگیرند

مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش باران در ۲ روز آینده ، گردشگران از رودخانه های این استان فاصله بگیرند.

  عمومی
  1403/05/29

دو انتصاب در شرکت آب منطقه ای البرز

در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت ، معاونین و مدیران برگزار شد، معاون طرح و توسعه و مدیرطرحهای عمرانی شرکت معرفی شدند.

  عمومی
  1403/05/27

آغاز احداث دیوار حائل در حاشیه کاخ تاریخی ناصری کرج

مدیر امور منابع آب شهرستان های کرج و فردیس از آغاز عملیات احداث دیوار حائل در حاشیه کاخ تاریخی ناصری در شهرستانک کرج خبر داد.

  عمومی
  1403/05/27

پایان تنش آبی در نظرآباد با افتتاح خط انتقال آب سد طالقان

پروژه انتقال آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد روز دوشنبه با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرزمورد بهره برداری قرار گرفت و تنش آبی این شهرستان پس از سالها فروکش کرد.

  عمومی
  1403/05/27

بازدید مشترک تیم تحقیقاتی شرکت آب منطقه‌ای البرز و دانشگاه تربیت مدرس از مرکز تحقیقات دانژه و شهرک آرین

تیم طرح تحقیقاتی تحلیل گروداران آب دشت هشتگرد به همراه دبیر کمیته تحقیقات شرکت آب منطقه‌ای البرز و جمعی از کارشناسان امور منابع آب شهرستان ساوجبلاغ از مرکز تحقیقات دانژه و شهرک آرین بازدید کردند. هدف از این بازدید شناسایی مسائل مربوط به دشت هشتگرد و آشنایی با تجربیات و نوآوری‌های صرفه‌جویی در مصرف آب بود.

  عمومی
  1403/05/27

استاندار : بخشی از طرح جامع آبرسانی البرز محقق شد

استاندار البرز اعلام کرد: با انتقال آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد این استان ،بخشی از طرح جامع آبرسانی البرز محقق شد.

  عمومی
  1403/05/24

تخصیص بودجه هفت هزار میلیارد ریالی برای طرح آبرسانی غرب استان البرز

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در محلس شورای اسلامی گفت: هفت هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبرسانی در ۲ شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد در غرب استان البرز تخصیص یافت.

  عمومی
  1403/05/23

مدیرعامل آب منطقه ای : طرح جامع آبرسانی البرز شتاب گرفت

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: طرح جامع آبرسانی این استان برای برداشت کامل ۵۵ میلیون متر مکعب سهمیه جدید اختصاصی از محل سدها شتاب گرفته است.

  عمومی
  1403/05/22

آغاز طرح تثبیت سفره های آب زیر زمینی اشتهارد

مدیر امور منابع آب شهرستان اشتهارد استان البرز از آغاز طرح تقویت و تثبیت وضعیت سفره های آب زیر زمینی در دشت بحرانی و ممنوعه اشتهارد خبر داد.

  عمومی
  1403/05/21

هشدار آب منطقه ای / ورود به رودخانه های البرز حادثه ساز است

مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز از گردشگران خواست از ورود به رودخانه ها و سدهای کرج و طالقان به سبب خطر غرق شدگی خودداری کنند.

  عمومی
  1403/05/21

کاهش تنش آبیِ نظرآباد با اجرای طرح آبرسانی از سد طالقان

در حالی که سیاره زمین با بحران کم‌آبی دست و پنجه نرم می‌کند و دسترسی به آب شرب به یکی از چالش‌های اصلی بشر تبدیل شده است، طرح‌های آبرسانی به شهرستان‌های استان البرز می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم منطقه و مقابله با این بحران جهانی باشد. تامین آب شرب به عنوان یکی از اساسی‌ترین حقوق هر انسانی، اهمیت ویژه‌ای دارد و طرح‌هایی که با هدف رفع این نیاز حیاتی اجرا می‌شوند، نقش محوری در توسعه پایدار ایفا می‌کنند.

  عمومی
  1403/05/16

۱۰۳ حلقه چاه آب کشاورزی و صنعتی در اشتهارد هوشمند سازی شد

مدیر امور منابع آب شهرستان اشتهارد استان البرز با بیان اینکه بیشترین مصرف آب مربوط به بخش کشاورزی است، اعلام کرد: تاکنون ۱۰۳ حلقه چاه آب کشاورزی و صنعتی این شهرستان به کنتورهای هوشمند برق مجهز شده است.

  عمومی
  1403/05/09

پاکسازی رودخانه کرج از رسوب های سیلابی

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز با اشاره به ورود بیش از ۲۰۰ هزار مترمکعب رسوب و مخروطه براثر سیل خرداد ماه سال گذشته به داخل رودخانه کرج اعلام کرد: این رسوبات با کار شبانه روزی کارکنان این شرکت پاکسازی شد.

  عمومی
  1403/05/09

برداشت سالانه ۸۱۱ میلیون متر مکعب آب از چاهها و قنوات البرز

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: سالانه ۸۱۱ میلیون متر مکعب آب از چاهها و قنوات این استان برداشت می شود که این حجم به نسبت ذخایر آب زیر زمینی البرز بسیار بالا است.

  عمومی
  1403/05/06

مدیر منابع آب : ۴۹۵ چاه غیر مجاز اشتهارد مسدود شد

مدیر امور منابع آب شهرستان اشتهارد استان البرز با اشاره به مسدود شدن ۴۹۵ حلقه چاه غیر مجاز از سال ۱۳۹۹ تاکنون در این شهرستان ،اعلام کرد: شناسایی و ساماندهی چاه های غیر مجاز آب این منطقه به مرحله نهایی رسیده است.

  عمومی
  1403/05/03

جلوگیری از اضافه برداشت ۵.۵ میلیون متر مکعب آب زیرزمینی در البرز

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: با انسداد ۱۸۰ حلقه چاه غیرمجاز و مدیریت منابع آبی طی سال جاری از هدر روی و اضافه برداشت پنج میلیون و۵۰۰ هزار متر مکعب آب زیرزمینی در این استان جلوگیری شده است.

  عمومی
  1403/05/03

تیم های حفاظت از آب در حاشیه رودخانه کرج مستقر شدند

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: با توجه به حوادث غرق شدگی تعدادی از گردشگران طی سال جاری در رودخانه و سد کرج ، تیم های حفاظت از آب و پیشگیری از حوادث در حاشیه این منابع آبی مستقر شدند.

  عمومی
  1403/05/01

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای: کشاورزان البرز برای هوشمند سازی چاههای آب اقدام کنند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز از کشاورزان و بهره برداران استان خواست هرچه سریع تر برای نصب کنتورهای هوشمند برق بر روی چاههای کشاورزی اقدام کنند.

  عمومی
  1403/04/30

مدیرعامل آب منطقه ای: میزان برداشت از منابع آبی البرز بالای ۹۶ درصد است

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: میزان برداشت سالانه از منابع آب سطحی و زیرزمینی این استان بالای ۹۶ درصد ظرفیت موجود است.

  عمومی
  1403/04/23

باید با کم آبی سازگار شویم

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای البرز گفت: در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تاکنون حدود ۵۲۰۰ حلقه چاه مسدود شده که با این میزان مسدودی حدود ۸۷ میلیون متر مکعب در مصرف آب صرفه جویی شده است.

  عمومی
  1403/04/17

حجم بالای برداشت از منابع آب زیر زمینی شرق البرز/ سالانه ۲۳۹ میلیون مترمکعب

مدیر امور آب منطقه کرج و فردیس با بیان اینکه حجم برداشت از سفره های آب زیر زمینی شرق استان البرز بالا است ،اعلام کرد: میزان برداشت سالانه از این سفره ها ۲۳۹ میلیون متر مکعب برآورد شده است.

  عمومی
  1403/04/16

مدیرعامل آب منطقه ای البرز مطرح کرد؛ ۶ برنامه محوری برای مدیریت منابع آب البرز اجرایی شد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد که با هدف بهره برداری اصولی از منابع آب و عبور از خشکسالی، ۶ برنامه محوری مدیریت منابع آب در این استان در اولویت قرار گرفته است.

  عمومی
  1403/04/12

هشدار آب منطقه ای /گردشگران از رودخانه های البرز فاصله بگیرند

مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارش تندری و احتمال طغیان رودخانه های دائمی و فصلی استان، انتظار می رود مردم محلی و گردشگران از این منابع آبی فاصله بگیرند.

  عمومی
  1403/04/11
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 4 ... 5 29 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 110
  • بیشترین بازدید همزمان : 533
  • بازدید امروز : 3,070
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 11,806,635
  • آخرین به روزرسانی : 1403/06/03 12:56:57
  • شناسه IP شما : 18.223.239.137

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : البرز، کرج، مهرشهر، بلوار امام خمینی، رو به روی مصلی، خیابان بوستان، شرکت سهامی آب منطقه ای البرز
  • کدپستی : 3186717598
  • تلفن : 02635770000
  • فاکس : 33340270-026
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :