مدیریت هیئت مدیره و مدیرعامل
اهم وظایف مدیریت هیأت مدیره و مدیرعامل:
- تنظیم دستور کار و گزارشات جلسات هیأت مدیره و ابلاغ مصوبات به واحدها و پیگیری تا حصول نتیجه
- بررسی و کنترل پیشنهادات و گزارشات ارسالی به هیأت مدیره از نظر رعایت قوانین و مقررات و آیین نامه ها و مصوبات هیأت مدیره
- پیگیری و نظارت بر انجام امور مربوط به مدیریت هیأت مدیره و مدیرعامل و اجرای روشهای اجرایی، دستورالعملها و سایر اسناد بالا دستی ابلاغی
- اجرای خط مشی ها و سیاستهای اجرایی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در راستای اهداف و سیاستهای شرکت مدیریت منابع آب ایران و وزارت نیرو
- انجام اقدامات لازم جهت عملیاتی نمودن مفاد نظام نامه های بازرسی و مدیریت عملکرد و دستورالعمل های اجرائی مربوطه
- برقراری تعامل و ارتباط سازنده (با هماهنگی این مدیریت و مدیرعامل شرکت) با سازمان بازرسی کل کشور و دیگر نهادهای نظارتی
- تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها و کارکنان شرکت و ارائه گزارش میزان رضایتمندی مراجعین از عملکرد پرسنل شرکت و واحدهای مربوطه و ارائه به مقام مافوق
- دریافت شکایات حضوری و مکتوب (از مبادی مختلف) و پیگیری پاسخ ها از واحدها، بررسی و اعلام به شاکیان
- تبیین و شناسائی گلوگاه های فساد، نقاط آسیب پذیر و انحرافات، مطابق با نظام نامه بازرسی و ارائه راهکارهای اجرائی به شرکت مادر
- استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سه سطح (سازمان، مدیران و کارکنان) بر اساس فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای آئین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه
- پیگیری و استقرار نظام پاسخگوئی با راه اندازی سیستم سامد و میز خدمت با هماهنگی مقام مافوق
- ارزیابی عملکردها در قالب مدلها و استانداردهای مختلف (EFQM، ارزیابی استانداری، ارزیابی وزارت نیرو و جشنواره شهید رجایی)