|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

منشور اخلاقی

بسمه تعالی

« منشور اخلاقی »

 

ما کارکنان شرکت آب منطقه ای البرز  بر این باوریم که :

  • هدف بنیادین ما رضایت خداوند متعال با ارائه خدمت مشتاقانه وصادقانه به مردم بزرگوار ایران بوده و برای انجام آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
  • خدمات ما موجب غنا و تعالی زندگی مردم می شود و روابط بین ما و مردم را تقویت می نماید.
  • منابع آب کشور یکی از مهمترین نعمات الهی و یک ثروت ملی است و وظیفه داریم در جهت توسعه و بهره برداری بهینه از آن نهایت تلاش خود را بکار گیریم.
  • بعنوان شرکت آب منطقه ای استان البرز  با اجرای راهبردهای شرکت مادر تخصصی در مدیریت حوضه های آبریز و ضمن تعامل با سایر شرکتهای آب منطقه ای ، منابع آب را بگونه‌ای کمی و کیفی مدیریت می‌نمائیم که منافع همه سودبران در استان بطورمتوازن توزیع شده و باحفظ محیط ‌زیست ضمن تطبیق باشرایط‌،امنیت آبی برای نسل فعلی ونسلهای آتی استان تامین گردد.

ما با ایمان به اراده خالق هستی ، که منبع هدایت ما در ارائه خدمت خداپسندانه به مردم است ، همواره ارزش های ذیل را سرلوحه کارخود قرار داده و به آن پایبند خواهیم بود.

  • در هر شرایط به اصول اخلاقی و صفات معنوی از جمله تواضع و فروتنی، متانت، رازداری و امانت داری، صداقت در گفتار و رفتار ، پرهیز از هرگونه تبعیض ، غیبت و تملق و دوری از اسراف و تبذیر پایبندیم.
  • با رعایت موازین شرعی و اجرای صحیح قوانین ، مقررات و مدنظر قراردادن عرف جامعه سلامت اداری را در محیط کار خود تقویت می نماییم.
  • نظم، آراستگی، وقت شناسی، رعایت ادب، نزاکت، عدالت، انصاف و آمادگی برای ارائه خدمت و پاسخگو بودن در مقابل ذینفعان وارباب رجوع را از اصول مسلم و قطعی موفقیت خود و بسترهای تعالی شرکت قراردهیم.
  • برای ارتقاء کارایی و اثربخشی وظایف خود و جلب رضایت مردم، بر دانش و مهارت حرفه ای خود بیفزائیم.
  • خدمات خودرا با کیفیت مطلوب و به شیوه ای مناسب و نوین در اختیار ارباب رجوع قرارداده ووظیفه داریم تا در حوزه کاری خود، اطلاعات مورد نیاز آنها را به سرعت و در چارچوب مقررات فراهم آوریم.
  • تعلقات سازمانی را در خود می پرورانیم  و به همکاران احترام می گذاریم تا با همدلی در جهت کرامت و رضایت ارباب رجوع و مردم گام برداریم.
  • با رعایت اصول صرفه جویی و پرهیز از تجمل گرایی و هزینه های غیرضروری در استفاده و بهره‌وری هرچه بهتر از منابع و امکانات موجود تلاش نمائیم .
  • دریافت هرگونه انتقاد ، اظهارنظر و پیشنهاد از سوی مراجعان وذینفعان را مشتاقانه ارج نهاده و از آن بعنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء خدمات شرکت استفاده می نمائیم.

 تاریخ ثبت :
  آخرین به روزرسانی :
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 20
  • بیشترین بازدید همزمان : 533
  • بازدید امروز : 13,231
  • بازدید دیروز : 26,026
  • کل بازدید : 7,484,924
  • آخرین به روزرسانی : 1402/12/28 10:20:00
  • شناسه IP شما : 54.242.75.224

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : البرز، کرج، مهرشهر، بلوار امام خمینی، رو به روی مصلی، خیابان بوستان، شرکت سهامی آب منطقه ای البرز
  • کدپستی : 3186717598
  • تلفن : 02635770000
  • فاکس : 33340270-026
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :