یادداشت؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای البرز، جواد اسدی؛ مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقهای البرز با اعلام این خبر گفت: «سامانه فواد ابزاری برای افزایش رضایت مردم و بهبود خدماترسانی است و شهروندان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۲۸ یا ثبت اینترنتی، شکایات و مشکلات خود را مطرح کنند. این شکایات پس از ثبت، به واحدهای مربوطه ارجاع داده شده و نتیجه بررسی در کوتاهترین زمان ممکن از طریق پیامک به اطلاع شهروندان خواهد رسید.»
وی افزود: «مزیت اصلی این سامانه سرعت در رسیدگی است؛ بهطوری که در برخی موارد وعده پاسخگویی در کمتر از ۵ ساعت داده شده است. همچنین این فرایند علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، به شفافیت بیشتر در عملکرد دستگاههای دولتی کمک میکند.»
اسدی در پایان تأکید کرد: «راهاندازی سامانه فواد در شرکت آب منطقهای البرز گامی مهم در راستای تحقق دولت الکترونیک، ارتقای پاسخگویی و تقویت ارتباط دوسویه مردم با دستگاههای اجرایی است.»