معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی
اهم وظایف معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی:
- برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی فعالیت های مالی شرکت در کلیه زمینه های تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینه های جاری و عمرانی، نگهداری حسابها، تهیه و تنظیم صورتها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز
- نظارت بر اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل و انجام اصلاحات لازم و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذیصلاح جهت تأیید و تصویب
- وصول درآمدها و هزینه ها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرت ها و تهیه گزارشات مدیریتی در خصوص درآمدها و هزینه ها با هماهنگی معاونت های مربوط
- انجام کلیه عملیات کارگزینی شامل: امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجایی، بازخرید سنوات خدمت، استعفا، مأموریتها و مرخصیها، صدور احکام و ابلاغهای مربوطه و سایر امور مربوطه
- انجام هماهنگی ها و اقدامات لازم در اجرای برنامه ها و طرح های حقوق و مزایا، بازنشستگی، رفاه و سایر مسائل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوشش های بیمه ای، تسهیلات مالی و غیرمالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل
- برنامه ریزی و هماهنگی جهت استقرار سیستم های مکانیزه اداری و به روز نگهداشتن آن
- نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامه ها و حفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پرونده های پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ براساس صوابط و دستورالعمل های مورد عمل
- برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمان ها، دستگاه ها، ماشین آلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز،نامه رسانی و سایر خدمات مورد نیاز
- نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلام مربوط به خرید و فروش اقلام و نیازهای تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال
- برنامه ریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیل هزینه و منفعت روش ها و ارائه همکاری های لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روش هایی که منجر به سوددهی شرکت می شود
- انجام هماهنگی با سایر حوزه های شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقتنامه های شرکت با مجریان طرحها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی
- نظارت بر تهیه صورتحساب و بیلان کلی درآمد