|  رنگ  |  + 0 -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی

اهم وظایف معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی:

  1.  برنامه­ ریزی، نظارت و هماهنگی فعالیت­ های مالی شرکت در کلیه زمینه­ های تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینه ­های جاری و عمرانی، نگهداری حساب­ها، تهیه و تنظیم صورت­ها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز
  2.  نظارت بر اجرای طرح­ های طبقه­ بندی مشاغل و انجام اصلاحات لازم و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذیصلاح جهت تأیید و تصویب
  3.  وصول درآمدها و هزینه­ ها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرت­ ها و تهیه گزارشات مدیریتی در خصوص درآمدها و هزینه­ ها با هماهنگی معاونت­ های مربوط
  4.  انجام کلیه عملیات کارگزینی شامل: امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجایی، بازخرید سنوات خدمت، استعفا، مأموریت­ها و مرخصی­ها، صدور احکام و ابلاغ­های مربوطه و سایر امور مربوطه
  5.  انجام هماهنگی­ ها و اقدامات لازم در اجرای برنامه­ ها و طرح ­های حقوق و مزایا، بازنشستگی، رفاه و سایر مسائل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوشش ­های بیمه­ ای، تسهیلات مالی و غیرمالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل
  6.  برنامه ­ریزی و هماهنگی جهت استقرار سیستم ­های مکانیزه اداری و به روز نگه­داشتن آن
  7.  نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامه­ ها و حفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پرونده­ های پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ براساس صوابط و دستورالعمل های مورد عمل
  8.  برنامه ­ریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمان ­ها، دستگاه ­ها، ماشین ­آلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز،نامه ­رسانی و سایر خدمات مورد نیاز
  9.  نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلام مربوط به خرید و فروش اقلام و نیازهای تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال
  10.  برنامه ­ریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیل هزینه و منفعت روش ­ها و ارائه همکاری­ های لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روش ­هایی که منجر به سوددهی شرکت می­ شود
  11.  انجام هماهنگی با سایر حوزه­ های شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقت­نامه­ های شرکت با مجریان طرح­ها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی
  12.  نظارت بر تهیه صورتحساب و بیلان کلی درآمد

 تاریخ ثبت :
  آخرین به روزرسانی :
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 21
  • بیشترین بازدید همزمان : 126
  • بازدید امروز : 11,218
  • بازدید دیروز : 6,538
  • کل بازدید : 2,953,940
  • آخرین به روزرسانی : 1400/09/02 08:09:25
  • شناسه IP شما : 54.165.57.161

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : البرز، کرج، مهرشهر، بلوار امام خمینی، رو به روی مصلی، خیابان بوستان، شرکت سهامی آب منطقه ای البرز
  • کدپستی : 3186717598
  • تلفن : 33342300-026
  • فاکس : 33340270-026
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :