|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بازدید جناب آقای مهندس سریزدی معاونت محترم امور هماهنگی و عمرانی استانداری

روز سه شنبه مورخ 17/10/92ساعت 6 صبح شرکت آب منطقه ای البرز میزبان معاونت محترم امور هماهنگی و عمرانی استانداری البرز بود.

روز سه شنبه مورخ 17/10/92ساعت 6 صبح شرکت آب منطقه ای البرز میزبان معاونت محترم امور هماهنگی و عمرانی استانداری البرز بود.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید آغاز شد جناب آقای مهندس پارسا مدیر عامل شرکت آب منطقه ای البرز ضمن عرض خیر مقدم گزارشی جامع از سیمای آب استان و اقدامات صورت پذیرفته در مدت یکساله استقلال از آب تهران وهمچنین چالشهای پیش روی شرکت در حفظ منابع آبی ارائه نمودند که از جمله آن می توان به مخاطراتی همچون افت 84 سانتی متری سفره آب زیر زمینی دشت کرج به علت برداشتهای غیر مجازاز منابع آب زیر زمینی،وجود 12000چاه غیر مجاز در سطح استان و با توجه به وجود 900کیلومتر رودخانه های اصلی و فرعی در استان و مشکلاتی چون تصرفات غیر مجاز حریم و بستر رودخانه ها و نبود زیر ساختهای سخت افزاری و نرم افزاری پرداختند و در ادامه بیان داشتند برای برون رفت از مشکلات و حرکت رو به جلو و شتابان با محور توسعه استان با توجه به اینکه آب محور توسعه می باشد .نسبت به تجهیز شرکت از جنبه های مختلف اقدام گردید و ساختاری چابک و عملیاتی برای شرکت در نظر گرفته شد ، و نیروی انسانی به دو طریق از استانها و آزمون جذب و پروژه های استان فعال گردیده است. انجام مطالعه برای مطالعه ، در دست تهیه بودن سند توسعه استان در بخش آب مطالعات منابع و مصارف ، توجه به پروژه های کوچک اما اقتصادی که مورد توجه بخش خصوصی و سرمایه گذاران باشد از جمله سدهای کوتاه ، نیروگاههای کوچک ، داشتن طرح و برنامه جهت ساماندهی رودخانه کرج و موضوع پساب آن ، پساب ماهدشت و سایر طرح ها و برنامه ها توضیحاتی ارائه نمودند.

در ادامه آقای مهندس کریمی معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای البرز گزارشی در خصوص طرحهای مطالعاتی انجام شده و در دست انجام در سطح استان ارائه کردند.

در ادامه این جلسه بسیار صمیمی که بصورت یک صبحانه کاری برگزار گردید . معاونت محترم امور هماهنگی و عمرانی استانداری البرز ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات صورت پذیرفته در مدت زمان کوتاه تشکیل شرکت آب منطقه ای البرز پیرامون موضوعات مختلف مباحثی را مطرح نمودند .

ایشان در خصوص داشتن نگاه توسعه ای در تیم جدید استانداری حاضرین را به داشتن نگاهی فراتر از موضاعات روزه مره دستگاههای استان توصیه نمودند و به تبیین وظایف کاری، اخلاقی و شرعی مسئولین دستگاههای اجرایی استان از جمله شرکت آب منطقه ای پرداختند و توجه ویژه به داشته ها و پتانسیلهای موجود در استان را مورد تأکید قرار دادند . داشتن نگاه بهره وری در طرحهایی عمرانی اعم از ایجاد اشتغال ، گردشگری ، صرفه جویی در منابع علی الخصوص آب را از جمله موارد کلیدی بهره وری دانسته و طرحهای همچون ساخت سدهای کوتاه و کوچک در استان را از جمله طرحهای مهم در استان دانستند ایشان وجود سدهای کوتاه را در سطح استان راهی برای ایجاد ارتباط در مناطق مختلف استان برشمردند و بطور مثال و جود چنین طرحهای را در منطقه ای همچون دشت اشتهارد بعنوان یک پل ارتباطی مهم قلمداد نمودند و تشویق نگاه سرمایه  گذاری را از جمله وظایف شرکت برای مشارکت بخش خصوصی قلمداد نمودند.

ایشان دربخش دیگری از سخنان خود با تشکر از تدبیر و دقت آب منطقه ای برای انجام مطالعه برای مطالعه  به ترویج فرهنگ آب با هدف ایجاد یک روحیه مثبت میان اقشار مردم برای معرفی پتانسیل ها و ظرفیتهای بخش آب و کمک به حفظ و حراست و اصلاح الگوی مصرف آب را مهم و حیاتی دانستند .و در پایان سخنان خود نقش شرکت آب منطقه ای را  در حفظ  و مدیریت منابع آبی در استان بسیار حائز اهمیت دانسته وابراز نمودند ،در استان ما نگاه توسعه ای داریم ، باید بدنبال کار باشیم و رفع موانع در مسیر توسعه داشته باشیم ،توجه به پروژه های زود بازده اقتصادی از جمله سدهای کوتاه و نیروگاههای کوچک با نگاه چند بعدی به آن مورد تأکید قرار گرفت.

در پایان جناب آقای مهندس پارسا ضمن تشکر از حضور گرم جناب آقای مهندس سر یزدی و اشراف و توجه خاص ایشان به موضوعات آب  اشاره به اجرای طرح داناب ، نصب بیلبوردهای فرهنگی آب در سطح استان ،چاپ و تکثیر و توزیع کتابچه ، بروشور و لوح فشرده  نموده و حرکت در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید و توجه به ظرفیت های استان برای توسعه با توجه به نگاه ویژه استاندار محترم و پیگیری ایشان و معاونت محترم عمرانی را پشتوانه حرکت همکاران در بخش آب دانسته و تکلیف خود و همکاران را سنگین تر از گذشته دانستند که انشاء ا..با جدیت و تلاش حرکت رو به جلو را ادامه دهیم

کد خبر: 28
  تاریخ خبر : 1392/10/22
 مدير سايت
 17301
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 34
  • بیشترین بازدید همزمان : 533
  • بازدید امروز : 16,787
  • بازدید دیروز : 6,519
  • کل بازدید : 8,223,872
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/05 17:45:30
  • شناسه IP شما : 18.188.175.182

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : البرز، کرج، مهرشهر، بلوار امام خمینی، رو به روی مصلی، خیابان بوستان، شرکت سهامی آب منطقه ای البرز
  • کدپستی : 3186717598
  • تلفن : 02635770000
  • فاکس : 33340270-026
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :