در این غرف این شرکت با تدارک بسته های آموزشی که با رویکرد طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی که شامل ((بروشور، کیسه با شعار منابع آب ،قلک قطره و ساک دستی )) بود اقدام و با توزیع آن تلاش نمود تا گامی دیگر در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف علی الخصوص در بخش منابع آب زیر زمینی بر دارد .این اقدام که با استقبال کم سابقه ای نیز روبرو بود همزمان با دوم فروردین روز جهانی آب صورت پذیرفت.
شرکت آب منطقه ای البرز از اولین روزهای تأسیس تا کنون با نگاه ترویج فرهنگ صحیح مدیریت مصرف و حفظ منابع آب ، بویژه منابع آب زیر زمینی ، فرهنگ سازی را در اولویت اقدامات خود قرار داده است.