توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدیدکنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و درصورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و درصورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدیدکنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و درصورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز ب صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و درصورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدیدکنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شودد در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافقنامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافقنامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای البرز را به اطلاع می رساند:
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ی البرز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات " پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست به متقاضی اعلام شده و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.