یکشنبه, 30 شهریور 1399
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
فراخوان
کرونا

معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی

  1. برنامه ­ریزی، نظارت و هماهنگی فعالیت­های مالی شرکت در کلیه زمینه­ های زمینه­های تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینه­ های جاری و عمرانی، نگهداری حساب­ها، تهیه و تنظیم صورت­ها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز
  2. نظارت بر اجرای طرح­های طبقه ­بندی مشاغل و انجام اصلاخات لازم و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذیصلاح جهت تأیید و تصویب
  3. وصول درآمدها و هزینه­ها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرت­ها و تهیه گزارشات مدیریتی در خصوص درآمدها و هزینه­ها با هماهنگی معاونت­های مربوط
  4. برنامه ­ریزی، نظارت و هماهنگی در تهیه و تنظیم دستورالعمل­های لازم در زمینه­های امور اداری و مالی و پیشنهاد آنها به شرکت مادر جهت اخذ تأییدیه و پیگیری تصویب و ابلاغ آن
  5. انجام کلیه عملیات کارگزینی شامل: امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجایی، بازخرید سنوات خدمت، استعفا، مأموریت­ها و مرخصی­ها، صدور احکام و ابلاغ­های مربوطه و سایر امور مربوطه
  6. انجام هماهنگی­ها و اقدامات لازم در اجرای برنامه ­ها و طرح­های حقوق و مزایا، بازنشستگی، رفاه و سایر مسائل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوشش­های بیمه ه­ای، تسهیلات مالی و غیرمالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل
  7. نظارت بر امور ورزش همکاران و انجام هماهنگی و تأمین امکانات اولیه بر اساس ضوابط و مقررات مربوط
  8. برنامه ­ریزی جهت انجام امور اداری و خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعمل­ها
  9. برنامه­ ریزی و هماهنگی جهت استقرار سیستم­های مکانیزه اداری و به ­روز نگهداشتن آن
  10.  نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامه ­ها و خفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پرونده­های پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ بر اساس ضوابط و دستورالعمل­های مورد عمل
  11.  برنامه ­ریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمان­ها، دستگاه­ها، ماشین­آلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز،
    نامه ­رسانی و سایر خدمات مورد نیاز شرکت
  12.  برنامه­ ریزی و نظارت بر مبادله قراردادهای بازرگانی، عملیات تعمیر و نگهداری و امور خدماتی
  13.  برنامه­ ریزی و نظارت بر مدیریت انبارها و اموال
  14.  برنامه ­ریزی و نظارت لازم در جهت تأمین نیازمندی­های شرکت به قطعات و ماشین­آلات، دستگاه­ها و لوازم و تجهیزات اداری
  15.  نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلام مربوط به خرید و فروش اقلام و نیاز­های تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال
  16.  برنامه­ ریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه مسائل اداری و مالی شرکت و تهیه و تدوین گزارشات مالی و گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط
  17.  انجام هماهنگی با سایر حوزه­ های شرکت در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیل هزینه و منفعت روش­ها و ارائه همکاری­های لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روش­هایی که منجر به سوددهی شرکت می­شود
  18.  انجام هماهنگی با سایر حوزه­های شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقت­نامه­ های شرکت با مجریان طرح­ها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی
  19.  نظارت بر تهیه صورتحساب و بیلان کلی درآمد
  20.  احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار به طور مستمر

1-5- مدیریت مالی و ذیحسابی

  1. انجام وظایف مدیریت مالی و ذیحسابی بر اساس قوانین و مقررات و ضوابط وزارت امور اقتصادی و دارایی و قوانین و مقررات موضوعه حسابداری
  2. اعمال نظارت بر حسن انجام امور مربوط به عملیات حسابداری جاری شرکت، رعایت اصول پذیرفته شده مالی و تهیه و تدوین آئین­نامه و دستورالعمل­های گردش کار
  3. اعمال نظارت و هماهنگی لازم در انجام فعالیت­های مالی واحدهای شرکت و واحدهای داخلی
  4. همکاری و هماهنگی در تهیه و تنظم بودجه سالانه، تأمین اعتبارات هزینه­های شرکت بر اساس بودجه مصوب و درخواست وجه از خزانه و تهیه گزارشات عملکرد بودجه
  5. تهیه و تنظیم صورت­ها و گزارشات مالی (مربوط به عملیات انتفاعی) جهت ارائه به هیأت مدیره و مدیریت مجامع عمومی شرکت
  6. نظارت بر رفع واخواهی­های صورت­های مالی و همکاری با حسابرسان داخل و خارج و ممیزین مالیاتی
  7. تنظیم پاسخ گزارشات حسابرسی و بازررسی و ارائه اطلاعات مورد نیاز در جهت حل و فصل مسائل مالی
  8. نظارت بر اخذ و نگهداری ضمانت­نامه­ ها، حساب­های انتظامی و انجام اقدامات قانونی و لازم در جهت ابطال و تمدید آنها
  9. پیگیری وصول درآمدهای شرکت
  10.  بررسی و تأیید صورت­های مالی، اسناد مالی، چک­های صادره، افتتاح حساب جاری همکاران، دستور پرداخت در چارچوب قوانین و مقررات مالی
  11.  کنترل بر خریدهای شرکت از نظر عدم مغایرت با قوانین و مقررات مربوط به معاملات شرکت­های دولتی و مقررات مالی ممنوعه
  12.  پیگیری و رفع مسائل مالی شرکت از طریق شرکت در جلسات و کمیسیون­های مربوطه ­با وزارت نیرو، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و تهیه گزارشات مورد نیاز
  13.  نظارت بر حسن انجام عملیات مکانیزاسیون امور مالی و انجام پیش­بینی ­ها و تمهیدات لازم
  14.  احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار به طور مستمر

2-5- مدیریت منابع انسانی، آموزش و رفاه

  1. اجرای قوانین و مقررات استخدامی، قانون کار، قانون تأمین اجتماعی، نظام پرداخت صنعت آب و برق با هماهنگی واحدهای ذیربط
  2. هماهنگی و نظارت در تدوین و اجرای طرح­های منابع انسانی در زمینه نیازسنجی، جذب و استخدام، آموزش و بهسازی منابع انسانی، ارزشیابی عملکرد در جهت بهبود شاخص­های نیروی انسانی
  3. برنامه­ ریزی و نظارت بر انجام امور کارگزینی شرکت از قبیل انتصابات، ترفیعات و افزایش حقوق، نقل و انتقالات، بازخریدی، بازنشستگی، استعفاء، مأموریت­های داخل و خارج، مرخصی­ها، انعقاد قراردادهای پرسنلی، صدور احکام کارگزینی و سایر احکام پرسنلی، گواهی اشتغال، سابقه کار و معرفی­نامه برای پرسنل با رعایت قوانین و مقررات موضوعه
  4. انجام مطالعات و پیاده­سازی طرح­های منابع انسانی در زمینه نیازسنجی، جذب و استخدام، آموزش و بهسازی منابع انسانی، ارزشیابی عملکرد در جهت بهبود شاخص­های نیروی انسانی
  5. برنامه­ ریزی و اجرای طرح­های آموزش و بهسازی منابع انسانی، ارتقاء شاخص­های نیروی انسانی، ارزشیابی عملکرد کارکنان
  6. انجام امور مربوط به استخدام و جذب نیروی انسانی مورد نیاز طرح­های عمرانی با رعایت آئین­نامه­ ها و مقررات مورد عمل
  7. برنامه ­ریزی و تهیه و تدوین دستورالعمل­ها و روش­های اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات و آئین­نامه­ های مربوط و
    سیاست­های شرکت در زمینه منابع انسانی جهت ارائه به هیأت مدیره و نظارت بر حسن اجرای مصوبات
  8. برنامه ­ریزی در جهت تهیه و تدوین طرح­های مرتبط با آموزش و بهسازی منابع انسانی، تجزیه، تحلیل و طراحی مشاغل و استفاده از بخش خصوصی در اجرای طرح­ها
  9. تهیه و تدوین نیازها و تقویم ­های آموزشی و ارزیابی دوره­های آموزشی به منظور تحقق بهره ­وری منابع انسانی و نظارت بر حسن برگزاری دوره­های آموزشی در مراکز مربوط
  10.  بررسی وضعیت و ترکیب نیروی انسانی موجود و مورد نیاز بر اساس اهداف شرکت و تشکیلات ابلاغی
  11.  برنامه ­ریزی و انجام اقدامات لازم در جهت برگزاری همایش، گردهمایی و کارگاه­های آموزشی لازم جهت ارتقاء سطح دانش منابع انسانی
  12.  انجام تحقیقات و مطالعات در زمینه بهبود شرایط فیزیکی و محیطی نیروی انسانی و نظارت بر تهیه و تدوین دستورالعمل­ها و آئین­نامه ­های بهبود شرایط محیط کاری، که توسط واحدهای ذیربط انجام می­ شود
  13.  انجام امور بایگانی پرسنلی و ایجاد سیستم مناسب در حفظ و نگهداری سوابق موجود
  14.  برنامه­ ریزی، هماهنگی و انجام کلیه امور رفاهی پرسنل و تشکیل کمیته و گروه­های کاری مرتبط، تهیه و ارائه پیشنهادات و برنامه­ های رفاهی برای شاغلین، بازنشستگان و خانواده­ های آنان و ارائه آن جهت طرح و تصویب در هیأت مدیره
  15.  انجام امور مربوط به کنترل ورود و خروج کارکنان
  16.  انجام امور مربوط به استقرار مکانیزه اطلاعات نیروی انسانی و سعی در به­ روز نگهداشتن بانک اطلاعاتی
  17.  اجرای تشکیلات (پس از ابلاغ از واحد مربوط) و سازماندهی پرسنل در پست­های مصوب سازمانی با رعایت ضوابط و مقررات طبقه ­بندی مشاغل
  18.  ارائه گزارش به­روز تشکیلات تفصیلی با نام و آمار پست­های سازمانی با تصدی و بلاتصدی شرکت به واحد توسعه مدیریت و فن­آوری اطلاعات در مواقع لزوم
  19.  انجام امور اجرایی مربوط به پرداخت و تأمین مزایای کارکنان
  20.  اجرای مصوبات و صورتجلسات کمیته تشکیلات و نیروی انسانی و کمیته طبقه­بندی مشاغل کارگران
  21.  انجام امور مربوط به تهیه احکام بازنشستگان شرکت پس از طی مراحل قانونی
  22.  پاسخگویی به درخواست­ها و تقاضاهای اشخاص حقیقی و حقوقی و کارکنان شاعل و بازنشسته، سازمان­ها و نهادها و ارگان­ها
  23.  همکاری با ستاد در زمینه تهیه و تدوین نظام­نامه­ ها و دستورالعمل­ها و اصلاح و بازنگری مبانی مروبطه در زمینه طرح­های منابع انسانی
  24.  برنامه ­ریزی و نظارت در خرید خدمات از بخش غیردولتی و استفاده از خدمات مشاورین ذیصلاح در طرح­های منابع انسانی، تشکیلات، تجزیه و تحلیل و طراحی مشاغل و ایفای نقش کارفرمایی در امور فوق
  25.  احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار به طور مستمر

3-5- مدیریت تدارکات و خدمات پشتیبانی

  1. برنامه­ ریزی و نظارت بر انجام امور خدماتی در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعمل­ها
  2. نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمان­ها، ماشین­آلات، دستگاه­ها، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز و نظافت و نامه ­رسانی و سایر خدمات مورد نیاز
  3. انجام اقدامات لازم در جهت تأمین قطعات و ماشین ­آلات، دستگاه­ها و لوازم و تجهیزات اداری
  4. خرید و فروش کالاها و خدمات مورد نیاز شرکت از طریق برگزاری مناقصه و مزایده و انعقاد قرارداد در موقع لزوم
  5. برنامه ­ریزی و نظارت بر سیستم انبارها به منظور نگهداری اطلاعات کالاها و تجهیزات خریداری شده شرکت
  6. برنامه ­ریزی و نظارت بر کلیه عملیات و تشریفات برگزاری مناقصه و مزایده
  7. برنامه ­ریزی و نظارت بر سفارش خرید و فروش کالاها و خدمات مورد نیاز
  8. تنظیم و نظارت بر عقد قراردادها در چارچوب آئین­نامه معاملاتی شرکت و قوانین و مقررات موضوعه
  9. برنامه ­ریزی، هماهنگی، کنترل و برآورد لوارم و ملزومات با دوام و مصرفی مورد نیاز
  10.  ایجاد و برقراری بانک اطلاعات و سیستم ثبت و نگهداری انبار و اموال
  11.  برنامه­ ریزی و نظارت بر سیتم انبارداری و نگهداری کالا و ملزومات با رعایت اصول علمی و صرفه و صلاح سازمان

 احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار به طور مستمر